недеља, 17. фебруар 2013.

Ја сам учитељ-Џон В. Слотер



Ја сам учитељ.
Рођен сам у тренутку кад је прво питање изашло из дететових уста. Ја сам истовремено више људи на више места.
-----------------------------------------------------------------------------------------
         Ја сам од оних чија су имена и ликови давно заборављени, али чије ће се личности и наук заувек памтити кроз успехе њихових ђака.
----------------------------------------------------------------------------------------
         Током дана од мене се очекује да будем: глумац, друг, медицинска сестра и лекар, тренер, проналазач изгубљених ствари, позајмљивач новца, таксиста, психолог, замена за родитеље, продавац, политичар и чувар вере.
         И поред мапа, карата, формула, глагола, прича и књига, ја стварно немам шта да подучавам ђаке јер они морају сами да уче, а ја знам да је велика мука сазнати ко сте.

         Ја сам парадокс. Говорим најгласније кад најпажљивије слушам. Мој највећи дар јесте у томе да сам спреман да са пуно поштовања учим од својих ђака.
------------------------------------------------------------------------------------------
         Ја сам најсрећнији од свих људи који раде. Доктору је допуштено да у једном чаробном тренутку донесе дете на свет. Мени је допуштено дагледам  како се  тај живот поново рађа у новим питањима, идејама и пријатељством.
------------------------------------------------------------------------------------------
Ако га пажљиво гради, архитекта зна да његова грађевина може да траје вековима. Учитељ зна да да ће оно што гради с љубављу и истином остати заувек.
         ----------------------------------------------------------------------------------
         И зато имам веома богату прошлост. Садашњост ми је изазовна, авантуристичка и забавна, јер ми омогућава да свој живот посветим будућности.

         Ја сам учитељ ... и  Богу свакодневно на томе захваљујем.
Џон В. Слотер


Нема коментара: