недеља, 22. март 2015.

Награде и признања

 Три године (2008. 2009, 2010)  учествовали смо на ФЛУОШ-у (Фестивалу луткарства основних школа) где сам  добила неколико признања за луткарски рад, која ми много значе. 





НАЈВЕЋЕ ПРИЗНАЊЕ
НАЈБОЉИ ЕДУКАТОРИ СРБИЈЕ

             2014. године добила сам награду Најбољи едукатори Србије која ми улива наду да још можда у овој земљи неком значи  вредан и предан рад.
            Захвална сам Удружењу за подстицање предузетништва  ''Живојин Мишић'' које ми је доделило награду.



               На 5. Међународној смотри сценског учитељског стваралаштва  одржаној 1. и 2. јуна 2015. у Лесковцу, добила сам награду у категорији најбољи ауторски драмски текст.
                   
ТРНОВА РУЖИЦА НАЈЛЕПША БАЈКА У СТИХУ
                                                    


            
На међународном конкурсу под називом ''У част учитељу'' који је организовао Креативни кутак ОШ''Др Александар Сабовљев'' из Ечке, награђен је и мој рад. Додела је била 6.октобра 2015. у Ечкој. Организатор овог вредног конкурса је креативна учитељица Љиљана Химел из Ечке.
Рад се налази у електронском зборнику. 
Можете га у целости погледати кликм на везу испод текста.



На другом међународном конкурсу под називом ''У част учитељу'' 2016. године у организацији Креативног кутка ОШ''Др Александар Сабовљев'' из Ечке, награђен је и мој рад. Организатор овог вредног конкурса је креативна учитељица Љиљана Химел из Ечке.



 ЗАХВАЛНИЦЕ
   



































Нема коментара: