понедељак, 30. новембар 2015.

        


             Зовем се Луција Тасић.
             Рођена сам у сремској равници, одрасла сам у сремској равници, и мислила да ћу читав живот провести у мом родном Платичеву, престоници бостана.  
Живот ипак није имао такав сценарио за мене. Стигох у Ваљево, град на Колубари опасан брдима. Ја, дете равнице, једини поглед на брда имала сам док сам летовала у Далмацији. Мислила сам да ће и овог пута бити тако. Задржаћу се мало као да сам на летовању, а онда, ''Широк Дунав раван Срем.'' 
АлиДођох, видех, остадох! (1989)
Из непрегледне сремске равнице у живот сам понела отворено срце и пуно позитивних емоција.
            Моје занимање је племенито. Ја сам учитељица.
           Основну школу завршила сам у Платичеву, Усмерено образовање у Руми, Педагошку академију у Шапцу и Учитељски факултет у Сомбору. 
            25 године радим у ОШ ''Драгољуб Илић'' у селу Драчић које  је 10-ак километара удаљено од Ваљева. 2011. године напредовала сам у звање педагошког саветника. 
            Ауторка сам четири књиге од којих су три намењене деци и  учитељима (који су највећа деца у свету одраслих), родитељима, бакама и декама. Наслови књига су:

:''Лутка из ђачког кутка' ' (1. издање 2009. друго издање 2015).



''Испод неба деци треба' ' (2011) 



''Срећа је у теби'' (2012)



Садржај књига можете погледати кликом на везу:

Моје књиге

             Моје песме су објављиване у часописима за децу:Ђачко доба, Забавник ђачког доба и књижевним новинама Свитак, а драмски текстови као део стручних чланака у Просветном прегледу и Образовној технологији.

      Четврта  по реду моја књига је другачијег садржаја. То је монoграфија ''Наша школа, ОШ ''Драгољуб Илић'' (1903-2013),  која је објављена 2013. године, у част јубилеја- 110 година постојања школе. 




 Монографију у електронском издању можете прочитати кликом на везу:

Монографија ОШ ''Драгољуб Илић''

Коаутор сам уџбеника ''Чувајући природу чувамо себе'' (Чувари природе за 4. зазред) у издању ИК Едука (2015).


            
           Ауторка сам  и  бројних стручних радова објављених у часопису ''Образовна технологија'' (Београд) и на десетине стручних чланака објављених у ''Просветном прегледу.'' Све радове можете погледати кликом на везу:

Стручни радови и чланци

    Моје песме и драмски текстови објављиване су у неким часописима за децу, књижевним новинама...  

Објављене песме и драмски текстови

  Добитница сам више награда на подручју луткарстзва, драмског стваралаштва и иновативног учитељског рада. Кликом на везу погледајте које сам награде до сада добила.

Награде и признања

       Моја најзначајнија награда је:

Најбољи едукатори Србије 2014.

       Од 2006. године  одржавам угледне часове. До сада сам одржала 38 часова које можете погледати кликом на везу.

Угледни часови

      Од 2007. године одржавам тематске дане. Многе од њих сам одржала у сарадњи са колегама из моје школе: учитељицама, наставницама, вероучитељима, педагозима, а многе и самостално.
До сада сам одржала 43 трематска дана.

Тематски дани

       Део  свог радног искуства  представила сам у програму стручног усавршавања  ''Интеграција, корелација, занимација-интегративна настава.'' Програм је био акредитован 2011/12. 2012/13. и 2013/14.
       Бројне припреме настале као продукт рада са овог семинара можете видети на блогу:

  Интеграција, корелација, занимација

       Припремам луткарске и драмске представе са мојим ученицима углавном према мојим драмским текстовима. Лутке, костиме, сценографије радим сама или уз помоћ мојих ученика. Представе су извођене на разним манифестацијама, међу којима су најзначајније Дечји хепенинг у Београду, Десанкини Михољски дани у Бранковини, ВАДЕС (Ваљевски дани дечјег стваралаштва), Тешњарске вечери и друге. Кликом на везу погледајте наше представе и приредбе.

Представе и приредбе

          Учитељски посао волим и трудим се да га радим најбоље што могу. Деца су моја велика мотивација, инспирација, и велики учитељи. 

А шта други кажу о мени можете видети кликом на везу:

Рекли су о мени
        
                                        УЧЕЋИ ДРУГЕ, УЧИМО СЕ И МИ.

Нема коментара: