четвртак, 28. јануар 2016.

Новогодишња жеља поларног медведа-Катарина Трифуновић



Деда Мраз:
Иде Нова година, испуњавам жеље!
Шта би хтео медо? Можда крзно беље?

Поларни медвед:
Без пигмента је свака моја длака,
а бела тек постаје од сунчевог зрака.
Драги Деда Мразе, нешто ћу ти касти:
најлепши сам кад се наједем фокине масти.

Деда Мраз:
Па шта онда иштеш, предатору стари!
Нешто си тужан, шта ти срећу квари?

Поларни медвед:
Моја санта леда, поче да се тањи...

Деда Мраз:
А ти онда унос калорија смањи!
Под шапама неће тада лед да ти пуца,
издржаће док не уловиш фоку, славнога гњурца.
Кроз рупу у леду кад промоли главу да ухвати дах,
ти је предњим шапама шчепај у исти мах.

Поларни медвед:
Баци поглед на мене, сав сам се усукао
брзо ће лето, мој период мировања,
а ја се нисам довољно накркао.
Желим да пролеће као раније траје.
Сад Сунце одмах упече и пролећу крај је.
Таман у лов кренем, санта леда неста,
па не могу ни макац даље с тог места.
До следеће зиме ја ти гладан оста'
док се лед поново не формира, ето мени поста.

Деда Мраз:
Некад си могао фоку на тридесет
километара да нањушиш,
где баш сада нос да запушиш!

Поларни медвед:
Због отопљења арктичких вода
променише оне своје навике
одоше укусне фоке
у потрагу за хладнијом водом
праћене нападом панике!
Ситна риба што у мору плива,
ништа ми не прија.
Мој желудац тегобе не трпи...

Деда Мраз:
Док не решим проблем, мало се стрпи.

Поларни медвед:
Али, Деда, ова врућина
не може се издржати више!
Ако се мој главни извор хране не врати,
црно ми се пише!
Гледаш ли вести, шта кажу у свету?
Што топлота ова зароби планету?

Деда Мраз:
Због глобалног загревања
сигурно си чуо за ту информацију?

Поларни медвед:
Где баш да задеси моју генерацију?!
Можда да за Нову годину пожелим да се регулише време?

Деда Мраз:
Ништа немој слати, човек напор улаже,
чујем да се све више пажње на
решење еколошких проблема полаже.
Школарци светло у просторији
уредно гасе кад из ње изађу,
а до школе се и пешке без муке снађу.
Кад свако пружи свој допринос у очувању средине,
ето  хладне зиме натраг, ето теби милине.

Текст из дечје штампе ''Школарац 3''


Нема коментара: