среда, 7. децембар 2016.

Деда Мразов одсек за жалбе-Сања Максимовић

Сви знате за чувеног Деда Мраза,
што база преко снежних стаза
и несебично поклоне дели?

Сваком је мио тај скромни дека,
свако га с нестрпљењем чека
и свако му се, свако весели...

Но, треба ли то рећи овако?
Да л''се весели заиста свако?
Можда ми нећете веровати,
можда је тешко чак да се схвати,
ал' сваке године пред празнике
у његов одсек за жалбе сврати
свако ко на Дедин посао
какву примедбу жели дати.

Ко би то могао да се жали?
Ено их, културно у ред стали.
Хајде да видимо шта коме фали.

ПРИНЦЕЗА:
Ја сам принцеза из једне бајке
коју често причају мајке.
Судбина клета проблем ми створи
који ме страшно мучи и мори:
Једно неваљало зрно грашка
досађује ми као вашка!
Свекрва је моја негде, баш без везе,
прочитала да се грашком тестирају принцезе.
Зар сумња у мене? То ме вређа!
Од грашка ме сваког јутра болно муче леђа.
А ко би га нашао испод сто перина
и макао да не жуља плећа фина?
Молим Деда Мраза, кад га пут нанесе,
да ми један грашак детектор донесе.

ВЕШТИЦА:
Ја сам ти вештица од добре врсте.
Слатка сам-просто да полижеш прсте!
Никога нисам чарала, варала,
ни једног принца у жабу претварала.
Али, због моје неваљале родбине,
ти ме избегаваш сваке године!
Молим те зато цењени Деда,
да се од сад ни по бабу
ни по стричевима не гледа,
већ да свако ко је добар био
добије поклон о ком је снио.

МЕДА:
Ех, Деда мразе, неправде грдне:
поклони ме увек омаше твоји,
јер из пећине не мож' да се мрдне
зимски сан кад те освоји.
И тако, док сам у царству снова,
промакне свака година нова.
Молим те зато, де, другар буди,
па среди да се и меда пробуди,
да тачно у поноћ спази твој лик.
Спакуј у једну шарену врећу следеће
(много тражити нећу):
-Колач од меда-може ли Деда?-
и леп, навијен будилник.
Извор ''Школарац 4''

ДЕДА МРАЗ:
Зна се, ко ради-тај и греши.
АКО ЋЕ ТО ДА ВАС УТЕШИ,
СВАКЕ НОВЕ ГОДИНЕ, У ДВАНАЕСТ САТИ,
И САМ СЕБИ ЗАБОРАВИМ ПОКЛОН ДАТИ.
ОПРОСТИТЕ МИ, НАМЕРНО НИЈЕ,
А ЈА ЋУ ДА СЕ ПОТРУДИМ ОВЕ ГОДИНЕ,
ПРИ ИСПОРУЦИ СВЕ НЕПРАВИЛНОСТИ ДА ИСПРАВИМ.
ЦАКУМ ЋЕ ПАКУМ ДА ИЗГЛЕДА,
НЕ ЗВАО СЕ ЈА МРАЗ ДОБРИ ДЕДА.



Нема коментара: