понедељак, 24. април 2017.

Излагања на стручним скуповима

1. На Стручном скупу ''Актуелни проблеми сеоског школства'' одржаном 2008. године у ОШ''Милан Ракић'' у Мионици  у организацији Асоцијације малих сеоских школа, презентовала сам рад ''Интегративна настава-тематски дани у ОШ ''Драгољуб Илић'' Драчић.

2. На XXIX Сабору учитеља Републике Србије одржаном на учитељском факултету у Београду  15. и 16. јуна 2015. презентовала сам пример добре праксе-Лутка као наставно средство на часу српског језика.  

3. На Стручном скупу под називом ''Покренимо се,'' у организацији Удружења гружанских учитеља одржаном у јуну 2016. године, у пленарном делу излагала сам на тему Лутка као наставно средство. 
На истом стручном скупу учествовала сам и као учитељ песник.


4. На XXX Сабору учитеља Републике Србије одржаном на учитељском факултету у Београду  15. и 16. јуна 2016. презентовала сам пример добре праксе ''Осташе нам после Вука, лепа слова и азбука.''

5. На првом стручном скупу Најбољих едукатора Србије који је организован у ЦСУ Шабац излагала сам на тему ''Квалитет стручног усавршавања наставника.''


6. На Стручном скупу под називом ''Покренимо се,'' у организацији Удружења гружанских учитеља одржаном у 22. априла 2017. године, у пленарном делу излагала сам на тему  ''Могућности примене интегративне наставе у млађим разредима основне школе,'' који се налази у електронском зборнику са овог стручног скупа.

На истом стручном скупу учествовала сам и као учитељ песник. 

7. На 4.сручном скупу под називом  ''Покренимо се'' који је организовало Удружење гружанских учитеља  одржаном 20.априла 2017. године у пленарном делу сам излагала на тему ''Грађење учитељске каријере.'' (мотивациони говор)

8. На другом Луткарском фестивалу основних школа под називом ''Блуета'' који организује ОШ''Вук Караџић'' из Стојника, као специјални гост (учитељица луткарка  која пише драмске текстове) говорила сам о значају лутке и значају луткарства у настави и ваннаставним активностима.

Нема коментара: